Cíle projektu
Cílem projektu bylo zajistit vývoj, na míru vytvořeného, E-shopového řešení s primárními cíli v těchto dvou rovinách:
Marketingové cíle
- Vytvořit použitelný, důvěryhodný a obsahově kvalitní web s důrazem na prodejní funkcionalitu
- Edukovat zákazníka o produktech, službách a pomoci mu při výběru požadovaného zboží.
- Budovat loajální vazby se zákazníkem a vytvářet kladné povědomí o brandu Marimex
- Snížit množství objednávek při zachování obratu
Procesní cíle
- Úsporu procesních nákladů a větší podíl času pracovní doby, po který se pracovníci budou moci věnovat aktivitám přinášejícím větší hodnotu – např. kvalitnější zákaznická podpora
- Napojení na interní ERP SYTÉM Byznys Win® od společnosti JKR
Popis řešení
Webovou aplikaci pohání náš Content Management System LARS Vivo. Díky jeho možné rozšiřitelnosti jsme vyvinuli E-shopu na míru, který dalece přesahuje možnosti obvyklých krabicových řešení. Důležitým avšak pro uživatele neviditelným rysem je propojení katalogu zboží, objednávek a zákazníků na interní systém pro správu zdrojů. Veškerá komunikace probíhá automatizovaně a není nutné informace manuálně přenášet mezi E-shopem a ERP systémem. Díky tomu došlo ke snížení potřebného času na jeho provoz a byla taktéž snížena chybovost ve zpracování objednávek což má za následek zlepšení celkové efektivity fungování online prodeje.
Výsledek
Vzniklé řešení kombinuje korporátní prezentaci společnosti spolu s prodejní částí, E-shopem. Ve spolupráci s poradenskou firmou H1.cz, která pomohla s přípravou wireframes, byl navržen grafický návrh vystihující korporátní identitu s důrazem na moderní a použitelný web. Ve funkční rovině je E-shop propojen s interním ERP systémem což spolu se administračním rozhraním značně usnadňuje obsluhu řešení. V rámci řešení byly navrženy četné moduly pro správu katalogu zboží, zákazníků, tvorbu promokódů, akčních stránek a hodnocení zboží.
Ukázka reference