Úspěch vašeho projektu závisí na správním výběru partnera.
Webový integrátor má na starosti koordinaci všech zainteresovaných subjektů. Nejčastěji se jedná o:
- marketingové, PR oddělení zadavatele (agentura)
- správce interních systémů
- poskytovatel(é) externích dat
- vlastní nebo externí vývojový tým
- provozovatele řešení
- externí specialisty
Hlavním cílem webového integrátora je zharmonizovat a sladit práci všech zapojených subjektů v rámci celého projektu a primárně dbát na definované přínosy pro zadavatele. Stejně jako u systémové integrace tak i u řešení dodávané webovým integrátorem se nejedná o krabicový produkt ale o produkt vytvořený na míru. Dodávané řešení mají velký vliv na úspěšnost firmy a jedná se o dlouhodobý produkt, který bude ovlivňovat vaše podnikání po řadu dalších let. Jakožto při hledání pracovníka tak i při hledání webového integrátora bude záležet hned na několika faktorech, který vedou k úspěchu, jako například: vašich přesně popsaných požadavcích a i na vzájemném pochopení.